Heeft u een klacht?

Ik doe er alles aan om u op een goede en respectvolle manier hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Het is belangrijk om deze onvrede eerst met mij te bespreken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als u kenbaar maakt waarover u ontevreden bent of wat u anders wilt hebben. Wilt of kunt u de klacht niet met mij persoonlijk bespreken of komen we er samen niet uit? Dan kunt u gebruikmaken van een gratis klachtenfunctionaris via mijn beroepsvereniging VNT (Vereniging van Natuurgeneeskundig Therapeuten). Deze ondersteunt u bij het formuleren van uw klacht of onvrede en bij het onderzoeken van oplossingen. Er wordt samen met u gekeken naar de mogelijkheden om gehoor te vinden voor uw klacht. Een ingediende klacht wordt binnen 6 weken afgehandeld.

Het klachtenreglement is bij mij op te vragen of bij de VNT (033-4726003 / info@vnt-nederland.nl)

Zie voor uitleg over de klachtenprocedure de website van RBCZ.

Indien de klacht gaat over een VLOW®-borstweefselbehandeling, dan is het klachtenreglement en de klachtenprocedure van Lifestream te vinden op: www.lifestream.earth/register 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bon Balans Massagetherapie  | Oetewaal 12A  |  2151 SL  |  Nieuw Vennep